Dün sabah tüm vucudumun ağrısıyla uyandım ya ateşim 39u ateşimi düşürdüm ama kendime gelemedim akşam 23.00de hastaneye gittim covid oldum yada sinüzit test yaptırdım yanı sırada kasgevşetici iğne yaptı dünden beri emzirmiyorum 300 cc süt sağıp çöpe attım dünden beri 3kere sağdım şuan sütümdeki ilaç geçmişmişdir emzirim mi başına gelen var mı? Ve göğüslerim patlamak üzere pompayla hepsinin çıkması imkansız emzirmem gerek ki hepsi gitsin ama acaba az az sağdım ilaç vucumda yeni üretilen sütle karışmış mıdır ?