[silindi] Tugcetpkts inşallah biliyorum annemde inlerdi resmen Allah im günahlarına Kefaret kılsın tüm günahları dökülüp gider inşaallah çektiği her acıyla.. mümine hastalık şifadır Allah kuluna eziyet etmez günahlarını burda döküp ahirete temiz çıkarmak ister
Tugcetpkts [silindi] ne güzel yazdın nasıl güzel moral oldu bir bilsen ❤️🤲🏻 İnşallah öyle olur gerçekten inletiyor çok kötü durumda yarın Balıkesir de ağrı bölümü mü birsey varmış oraya götürecekler inşallah şifasını orada bulur çok teşekkür ederim ❤️
Ceozip Tugcetpkts ben üniversite sınavına hazırlanırken stresten olmuştum. Yok böyle bir ağrı. İlk önce bacaklarımın belli yerleri mosmor olmuştu. Sonr morluklar deli gibi kaşınmaya başlamıştı. Sonra da inanılmaz ağrıya dönüşmüştü. 10 yıl öncesinden bahsediyorum ve o ağrıyı unutamıyorum. Hap ve krem kullanmıştım. Tabi yaş farkı vs. Çok etkili geçmesinde. İnşallah kısa sürede iyileşir. Geçmiş olsun.
Tugcetpkts Ceozip çok teşekkür ederim gerçekten çook ağrılı birşeymiş inşallaj bir daha yakalanmazsınız 🤲🏻
Pinars Babamla kayınvalidem olmuştu. Baya zorluk çektiler. Çok ağrıları oldu. Gece uyumakta falan zorlandılar.iğne kullandı babam babamın ki kafasının orda çoktu biraz daha ağrılı oldu. Geçti şükür. O çıkan yerlere su değmemesi gerekiyormuş