Mom9 AntiFilozof 2hafta öndeydi yani 36 haftalığa denkti. 34.haftada doğum oldu ama kilosu ve boyu iyiydi. 8gün küvözde kaldı ciğer gelişimi ve emme refleksi için
Senak AntiFilozof bebeğim hep 3 hafta önde gitti 41. Haftada hiçbir doğum belirtisi olmadığı için suni sancı alıp sezaryenle doğum yaptım. O işler hiç belli olmuyor yani.
Pinar22 AntiFilozof benimde aynıydı canım 38+5 te kendi isteğimle sezeryan oldum ultrosandan 300 gram az doğdu o hiç belli olmuyo anlıycağın 🤗
CilekRecelim Benim 3 haftaya yakın önde gidiyordu . Tam 39. Hafta da sezaryen oldum dursaydı daha da dururdu yani 🥰
ESRA_07 Benim oğlum da 3 hafta önden giderdi hamilelikte hep. Kilosu boyu güzeldi hep 4.400 Gr doğdu. 39.haftamda kendi isteğimle sezeryan oldum. Bu arada hiç bir normal doğum belirtisi yaşamadım 2 doğumumda da 39.haftamda doğum yaptım.
AbrhamH AntiFilozof bebeğin gelişiminin önde gitmesi normal sürecinden daha iyi gelişiyo demek canım. Senin sancılarını, hormonlarını yani bebeğin doğum zamanını etkilemez bu durum. Kıscası vakti neyse o zamanda doğar fakar daha iri bebek olur örneğin