Aynı marka kaşık, aynı sorun bende de oldu. Mama yedirirken ağzından akan gıdaları kaşık ile toplayıp tekrar ağzına veriyordum. Kaşığın değdiği yerler egzama gibi kıpkırmızı nokta nokta oldu. Doktorum bepantol un egzama kremini verdi ama hiç bir işe yaramadı. Başka bir doktora götüreceğim. Bu arada başka bir kaşığa geçtim ilerlemesi durdu.