Cgdmltr93 Kızlar acil kurutma makinesi önerisi istiyorum. Çamaşırı evde kurutuyorum ama ev rutubet oldu sanırım çamaşırdan kaynaklı. O Yuzden kurutma makinesi almak istiyorum kullandığınız kurutma makınası markaları nedir?
Mom9 Cgdmltr93 benim ki makinenin içinde olduğu için üstte kalsın postunuz ama arçelik bakabilirsiniz. Benim ki arçelik 6senedir memnunum enerji tasarruflu çok faturam gelmiyor
OncedenGurme Cgdmltr93 bosch serie4 kurutma makinesi kullanıyorum 😊 gayet memnunum ütüm inanılmaz azaldı
Oozzee Cgdmltr93 ben 1 yıldır Profilo kullanıyorum, çok memnunum, hayatımı kurtardı resmen. Linkini bırakıyorum https://www.profilo.com/urun-listesi/beyaz-esya/camasir-ve-kurutma-makineleri/kurutma-makineleri/KM8351CTR
Cgdmltr93 OncedenGurme ücreti nasıl? Çok pahalı bişey bakmıyorum bir de evimdeki herşeyi Bosch almıştım ama hiçbirinden memnun değilim 1 yılda çamaşır makinem bozuldu Bulaşık makinem leke bırakıyor
OncedenGurme Cgdmltr93 ücreti tam hatırlamıyorum 4.5 ya da 5.5 olması gerek. Benim de tüm beyaz eşyalarım bocsh ama ben çok memnunum hepsinden. Beyaz eşya biraz şans işi
Oozzee Cgdmltr93 hee tamam o zaman.. Annemde Grundig var, o da 3 ay falan oldu alalı, o da çok memnun. Onlara da bakabilirsin o zaman. Kayınvalidem de yeni Vestel aldı, o da memnun.
Ayla-T Grundig GDH 80 Y A+ 8 Kg 16 Programlı (Isı Pompalı) Kurutma Makinesi kullanıyorum 3 senedir. Çok memnunum. Yıpranma yapmıyor çamaşırlarda. Diğerlerinde böyle yorumlar okumuştum. Hepsiburadan yorumlara da bakın çok memnunlar genellikle. İndirimdeymiş .
Pandannesi Cgdmltr93 7 yıldır bosch kullanıyorum cok memnunum.Evlenirken almıştım hic ariza veya problem yasamadim