HandeNil Kızlar ek gıda için tavsiye edebilceğiniz mama tabağı vs öneriniz var mı ? Oioi düşünüyodum ama koku yaptğı ve slikon olduğu için sağlıksız olduğu yorumları okudum . Siz hangi markayı kullaniyorsunuz
Umut20 HandeNil ona rağmen de silikon kullananlar agirlikta bunu bende merak ediyorum şurada bekleyeyim😊
GizemKaan HandeNil oioi aldım fakat tabağı çok kokuyor. O yüzden başka tabak almak zorunda kaldım. Resmen kokusu yemeğe geçiyor. Benim midem bulandı çoğuma nasıl yedireyim ondan. Ama kaşığı ve önlüğünde sorun yaşamadım
Giizz HandeNil ben oioi kullanıyorum memnunum koku yapmadı. Sağlıklı silikon olduğu için aldım bebeğin önüne porselen koyamayacağımız için
Woody HandeNil Kızım oioi kaşıkla rahatbyedi. Ble yapacaksanız tabak vs de alabilirsiniz. Yoksa gerek yok
HandeNil Woody şuan kendim yediriyorm arada önüne koymaya çalışıyorum ortaya karışık ama henüz bi tabak edinmedim o yüzden arayış içindeyim teşekkürler 😀