Keskeuyusam benimkide aynıydı sürekli emmek istiyodu ve midesi küçük olduğu için fazla geliyodu fışkırarak kusuyodu. Doktora götürdüm. Fazla emdiği için dedi ve kesinlikle emzik önerdi. Allaha şükür emziği vermeye başladığımdan beri hiç kusmadı bncede ver hem sende rahatlarsın yoksa sürekli memede olmak istiyor. Bu arada Avent kullanıyoruz