Kizlar kizim var 11 aylik olcak yakinda ama 2 haftadan fazla gece uyumuyo yani uyumasa amenna tamam alir bakarim ama ben uyutuyorum yatağına koyuyorum 30 dk gecmeden aglayarak uyaniyo ama baya bi ağlıyor ama tam uyanmiyor uykulu halde oluyor mecbur geri uyutmak zorunda kaliyorum bende gözümü kapatmaya korkar oldum artık kalbme çarpıntı geldi o ağlayınca irkiliyorum devamli böyle sabaha kadar neden olur disleri cikti alt üst digerlerinde daha bisi yok baktimda atak haftasıda bitmek üzere ac desem hem emiyo hem gece yatmadan yedi delirecem en son saçımı başımı yoldum sinirden kinamayin dostlar cok zor 😭