Merhabalar 1 ay önce rota aşısının ilk dozunu oldu bebeğim 1 aydır kakası hep sıvı çok isal diyemem günde 3 kere falan yapıyo öncesindede bu şekildeydi aşırı isal değil ama kakası sıvı öncedende sıvıydı ancak bu kadar değildi ve daha tanecikliydi sadece anne sütü alıyor ama bu aşıyla bi ilgisi varmı acaba tedirgin oldum aşıyı yaptırıp böyle bir durum yaşayan varmı yada aşıyla alakası yokmu büyüdüğü içinmi bu şekilde olduda aşıyamı denk geldi acaba