Baby01 Lütfen yardimci olun agridan bebegimi bile zor emziriyorum.Sprey krem herhangi bisey kullanan var mi eczaneden alicam
Sibebstl Baby01 ağrı içim doktorum bana majezik ağrı kesici kullanabilirsin demişti çok iyi geldi onu kullandm ağrım oldukça dikişlerinize dikkat edin iltihap kapmasn o çok kötü ağrı yapıyo bence bi doktorunuza görünün
alerjikbebekannesi Baby01 baticon kullanıyordum ben 15gün sonra kontrole gittiğimde gerginlik hissi olduğu için medicassol krem vermişti.