Merhaba anneler gerçekten çok zor zamanlar geçiriyorum.Bebeğim günde 10 kere dışkı yapıyordu.Doktora götürdüm hemen ve dışkıda da idrarda da enfeksiyon çöktü.Kıvranıyor aşırı huysuz antibiyotiğe başladık geçmezse böbrek ultrasonuna bakılacak dedi.Çok ağladım çok üzülüyorum var mı başına gelen.Çok ciddi mi bu durum