Ily20 Merhaba kızlar 🙋🏼♀️ Bebeğim yarın 6 aylık olucak yarında 1 numara mamamız biticek acaba 2 numara mamaya ne zaman geçmeliyiz
Mom987 Ily20 Hiç mama kullanmadım ama kullanan arkadaşlarım 6 ayda geçti. Mamaların üzerinde 2 numara 6 aydan itibaren falan yazıyor.