BebekYaman Hanımlar, english home dan bebek nevresim takımı alanlar var mı ? Kumaşı nasıl memnun kaldınız mı? İnternetten sipariş vereceğim emin olamadım kumaşı hakkında
Annis-ogul BebekYaman hic almadim ordan hep e bebekten aldim ama cok memnunum bi bakin isterseniz orayada
Yusufyigit-1 BebekYaman ben kendi nevresim takımları ondan almıştım hic memnun kalmadım ya gittikçe sararma ve tuylenme yapti 😏
BebekYaman Annis-ogul orada ki desenleri çok sevmedim, o yüzden english home dan bakmıştım. Teşekkür ederim tavsiye için 😊
nursocum Yusufyigit-1 bende yastık aldım sözde yün yastık makinaya attım 30 derece hepsi kendi arasında bir yere toplanmış kullanılmayacak durumda yastık 🤷🏼♀️
Denizinannesi52 BebekYaman nevresimleri çok iyidir ben 2 buçuk sene orda çalıştım bütün nevresimlerim ordan memnun kalırsınız