Ben de bebeğime bir haftadır veriyorum, kendi kendine uyuyan çocuk çığlıklar atıyor uyumuyor. Her gün kaka yapardı, dört gün kakasını yapmadı. Bugün zorla fitille vs uğraşa uğraşa yaptırdık. Çocuğun içinde iki kilo dışkı birikmiş resmen. Babası ile yaşadığımız şaşkınlığı atlatamadık daha.