Hanımlar oğlumun inek sütü proteini alerjisi vardı geçti ama yumurta beyazına çok az egzema tepkisi veriyor yaşı da geldi bı kaç gün sonra kızamık aşısı var. Doktor kontrolünde yapılmalı demişti doktor ama sağlık ocağında yaptırsak acaba bı sıkıntı oluşur mu yaptıran var mı bu durumda olup da