Günaydın güzel anneler 🌸 Meme reddi, biberon reddi, ek gıda reddinden sonra şimdi çat pat düzen oturtmuşken bu kahvaltıyı bir türlü sevdiremedim. Sadece haşlanmış yumurta ve bebe bisküvisi ikilisini yiyor. Bunun dışında yaptığım herşey istisnasız herşey çöpe gidiyor . Yani o an evde yumurta olmasa biz bittik🤦🏼♀️ Avokadolar, Yulaf ezmeleri, omletler, pankekler, peynirler, zeytin ezmeleri hepsi boş. Ağzına girdiği an çığlık çığlığa ağlıyor 😤 Var mı bu durumda olan ben nasıl kahvaltıyı sevdireceğim 🥺 12 saat aç kaliyor yok yine de kahvaltıda ağzına birşey sürmüyor