Nazli1111 Doktor kontrolümüz vardı kilo alımı yavaş .Alerjik bebekler için Aptamil mama önerdi günde iki kez . Bir de raporlu olarak yazdı . Tadı ve kokusu berbat . Bunu önlemek için neler yapıyorsunuz anneler ?
Mommyy70 Nazli1111 vanilya şurubu veya pekmez. Diğer mamaları da deneyebilirsiniz ama çoğunun tadı öyle malesef.
Mom299 Nazli1111 kaç aylık bebegin canım ayrıca kötü kokan malara ne pekmez nede vanilya surubu veyada vanilya çubugu keretmiyor kemdimizden bildigim için söylüyorum ben 4 aylıkta hppin aya kasık mamalarına basladım onlarla katıyorum öyle veriyorum içiyor ölcüyle
nzlinzlii Nazli1111 bizde kullaniyoruz cocuk ilk hic icmedi ama ben kasikla zorla verdim , cok aciktiginda veriyordum biraz icip birakiyordu biberonla simdi iciyor sukur . alisiyorlar merak etme . ama bize cok kilo aldirdi cok fazla verme
Mom299 Nazli1111 Az önce bizde doktordan geldi ve bizede nocetta verdi birde aptamil pregomin as verdi ama pekte içicegini sanmıyorum vermem belkide bunları kokusu berbat çünki
Deliqzz Nazli1111 kardeşim mamayı az açık tut kokusu geçiyor cam kenarına fln koy üzerine ince bez örtüp
nzlinzlii Nazli1111 ben cok fazla vermedim gunde 3 defa 90 cc veriyordum baktim 1 gafta icinde kilo aldigi hemen belli oldu ben artik sabah ve aksam veriyorum ama benimki neocate mama aptamil degul
Mom567 Nazli1111 Nestle alfamino var benim elimde açılmamış kutu isterseniz gönderebilirim size denemeniz için kötü kokusu yok