yavrularim123 6 yaşındaki çocuğumda idarada protein çıktı başına gelen oldu mu acaba böbrek hastalıkları habercisiymis😔
Aynurince Benim görümcemin oğlunda çıktı.. İlaç kullanıyordu.. Yemekleri tuzsuz yiyordu. Ergenliğe doğru geçer demiş doktor. Kortizon kullandı, çocuk bildiğin şişti, balon gibi bir anda indi şişkinliği.