Mommyy70 Sfat benim de öyleydi acaba degerleri mi düşük dedim o aralar demiri çok dusuktu açıkçası ondan mıydı yoksa tesadüfen mi öyleydi bilmiyorum. Resmen bir saat zor oyaliyordum
Sfat Mommyy70 bende öyle inan. 4-5 uyku yapması gerekirken gündüz 6 -7 yapıyoruz. Gecede zor uyuyor bundan dolayı
Mommyy70 Sfat bizimki uzun uyurdu üç dört saat gece de aynen pek uyumazdik demirimiz düşük çıktı ben demire erken başladım onyuzden. Elleri ayakları hiç isinmiyordu
Nohutannesi Sfat tıbbi bir sorun yoksa her uykuya 15dakika geç yatırmaya çalışın. Böylelikle bir uykusu azalır. Buna adapte olduktan sonra yine bir 15dakika aralarsınız. Yoksa uyumaz gece. Gündüz dinleniyor çünkü epey