Bebek0707 sütü 40 dk civarı fokur fokur kaynatıyorum içindeki su miktarı kayboluyor süt azalıyor bi miktar sonra soğumaya bırakıyorsun serçe parmağınla kontrol et ılık olunca 5 litre süte bir kaşık maya katıyorum ben mayayı önce bi miktar sütle karıştırıp ılıt sonra süte iyice yedir.. üzerine süzgeç kapat kapak değil, sonra bi güzel sar sıcak yerde mayalandır geceden yaparsan sabaha oluveriyor koyulaşınca kapağını kapatıp dolapta 24 saat dinlendir.. bende geçenlerde öğrendim bunu iki defa yaptım ikisinde de market yoğurtları gibi oldu yiyen çok seviyor tavsiye ederim