Kuzeyim22 7 ay oldu doğum yapalı basenlerim gitti ama şu göbekten kurtulamıyorum önerisi olanlar var mı nasıl verdiniz göbeği emmediği için emziremiyorum 3 aydır
Merve2756 Kuzeyim22 eski göbeğiniz geri gelmiyo valla 🙄😡 aynı durum ben de de var kaç kilosun cnm kaç kilo ile doğuma girdn
TutuKelesh Kuzeyim22 benim de gitmiyor valla. 8 ay oldu, 55 kiloyum şu an, göbek yüzünden 6 aylık hamile gibi görünüyorum
Ceya Kuzeyim22 egzersiz yapmak lazım , aynı göbekten ben de var ne yazık ki kilo yok göbek var . Tembellik den kurtulup egzersiz yapmak lazım yoksa kalır o göbeklerimiz
Kuzeyim22 Leylamoms özel bişi yapmadım kendi gitti bir tek bol şeylerle gezmedim evin içinde iş yaparken vs
Kuzeyim22 Ceya evet ya onun üstüne düşmek lazım da Bi yandan ev işi Bi yandan çok hareketli bir çocuk fırsat kalmıyor 😂
Belinaysmom Emzirmiyormuşunuz bence bunu denemelisiniz 1″ayda 10 kilo garantili ben emziriyorum ne yazık ki kullanamadım birde sarkma varsa kesin korrse kullanın 🙏🏻