Aysununannesi Hanımlar merhaba . Yarın 5.Gün kontrolü var kızımın . İlk Bebeğim ve yarın kontrol de ne yapılacağını bilmiyorum . Bilgisi olan var mı ?
ZeynepAda Aysununannesi işitme testine götürürken bebeğün uyuyor olması lazım yoksa bekletiyorlar çok kısa bi işlem bi iki dakika
SuHan Öncelikle hayırlı olsun.. rutin kontrolleri yapılır boy kilo baş çevresi sarılık değeri ölçülür.. göbeğine bakarlar.. ilk başta aklıma gelenler bunlar 💕
Beyza5151 Kilo, boy, baş çevresi, bıngılağına bakılır. Emiyor mu sütün geldi mi diye sorar doktor. Biberon verme emzik verme der. Sütün gelmediyse mama vermek zorunda kaldıysan kaşıkla vermeni önerebilir. Benim doktorum her zaman evinde bulunsun diye ağrı kesici ateş düşürücü fitil yazmıştı. Birde gaz şurubu yazmıştı ama 15 günlükken kullanmaya başla dedi. 1 ay sonra tekrar kontrol ister. Kalça ultrasonu için randevu almanı isteyebilir. Aklıma gelenler bunlar canim