Merhaba hanımlar benim bu ay adetim 9 gün geçikti birkaç gün önce gögüslerde hafif sızlama başladı kasıklarda dün hafiften kramplar oldu başkada belirti yok akşama test alacağım ama eğer negatif çıkarsa neden adet olmuyorum daha önce hiç bu kadar gecikme olmamıştı sizin en fazla kaç gün oldu