Mutlubir_aile1901 Gerçekten yukarıda canimoglum_2020 dediği gibi, senin psikolojik ve fiziksel sağlığın da önemli. Ilk olarak gece beslenmesini kesmeyi deneyin. Yine aynı şekilde memeye güvendiğinden yemiyor ve emzik olarak kullanıyorsa bence de kesin. Sizin bebeğinize en iyi şekilde bakabilmeniz için dinlenmeniz gerekiyor. Ayrıca zaten 1 yaşına kadar ne güzel emmiş, en önemlisi ilk 6 ay. Benim bebeğim emmedi, ben de emziremedim yara ve problemlerden dolayı. Sadece 2 hafta emdi. Keserseniz sağlığı konusunda şüphe etmeyin🌸 Bu arada olur da keserseniz 2 yaşına kadar formul ile devam edin, en azından günde 1 kere akşam biberon içsin. 💖