MuhammedMusa Bebeğim dört buçuk aylık ve ve bir aydan beridir yastığı kedi tüyü gibi dolu saç oluyor. Her gün temizliyorum yine aynı ama saçı da bitmiyor. Ne zamana kadar devam edecek bu durum ? Kesene kadar mı ? Kesmeye de kıyamıyoruz daha çok küçük.
Esdoel MuhammedMusa kes canım ne olacak hem daha iyi çıkar kızımı 6 aylıkken kazıdım oğlumu da 2 aylıkken şuan ikisininde saçı çok güzel hafta bir banyoda önce Hindistan cevizi yağı sürerim çok güzel uzuyor
Deletedmom8 MuhammedMusa benimde bebeğimin o aylarda öyleydi emziğine kadar gidip ağzına aldığı için yutuyordu 😣 o yüzden 1 numaraya vurdurduk 2 aya kalmadan eski haline döndü 🥰 hem de daha güçlü bir şekilde 💪🏻
Esmece MuhammedMusa Bizimde aynı şekilde idi hiç kestirmedik Suan kendi saçları çıkıyor sabret canım normal şeyler
Leylamoms Bizim de aynı şekilde ben kesmeyi düşünmüyorum. O saçlar doğum saçı dökülüp yenisi çıkcak yerine
MuhammedMusa Esmece evet ilk çocuk olunca bilemiyor bazı şeyleri. Normal olduğunu biliyorum sadece ne kadar süreceğini merak etmiştim.
Gunesimm1 MuhammedMusa hiç kes daha iyi çıkar laflarına bakma. Arkadaşım oglununkini kesti illa banada kes iyi çıkar falan dedi şimdi 8 buçuk ayligiz onun ki kel benimkine her gören maşallah diyor. Yanı bunun yapıyla alakası var kesmekle değil. Benim kızımda o zamanla dökülüyordu temizliğine dikkat geçiyor zamanla
MuhammedMusa Gunesimm1 bende yapıyla alakalı olduğunu düşünüyorum. Doğduğundan beri saçı çoktu zaten. Bir aydır dökülüyor hala çok gür saçlı.
Gunesimm1 MuhammedMusa aynen canım dönemsel birşey geçiyor ama dikkat etmek lâzim titizlik istiyor emziğini falan sürekli kontrol et
MuhammedMusa Gunesimm1 inan çok dikkat ediyorum. Sürekli yıkıyorum. Nevresim takımını haftada bir değiştiriyorum ve her gün yastığının üzerindeki tüyleri temizliyorum.
Hasderluna MuhammedMusa kızım da çok saçlı doğdu bir ara inanılmaz döküldü ama kestirmedim şimdi 8 buçuk aylık yeniden gürleşti ve uzadı iyi ki kesmemişim ☺️
MuhammedMusa Hasderluna kafam çok karıştı kesip kesmemek konusunda 😂 en iyisi zamana bırakmak şimdilik
0101adana MuhammedMusa biz de öyleydi dördüncü ayda şükür geçti kel yerleri de doldu ama saçlı bebek degil