Balkizim benim kızım da bez değiştirirken farkettim idrarını yaparken canı yanıyodu ağlıyacak gibi oluyodu.koronadan dolayı antibiyotik tedavisi gördü ondan sonra geçti.idrar tahlilinde enfeksiyon çıkmadı.idrar kültürüne bakacaklardı çıkarken ama doktor antibiyotikle gitmiştir enfeksiyon varsa bile dedi.ondna sonra düzeldi zaten.yani enfeksiyon olma ihtimali var.siz yine de doktora gösterin hijyenine dikkat edin önden arkaya temizleme gibi ben artık ıslak mendil kullanmıyorum ılık bi pamukla temizleyip kurutuyorum bezi öyle bağlıyorum.