Merve2756 Kızlar bebegm 4 aylık uykusunda ağlıyor iç çekerek . Gözleri kapalı . Süre falan okuyorum etki etmedi . Başınıza geldımı . Resmen hickirark ağlıyor . İçimi gidiyor şuan ya
Umut20 Merve2756 4ay 27 günĺük olduk son bir haftadır bizde böyleyiz bazen emince diniyor bazen ayağa kalkıp kucaklayınca nedenini bende çözemedim bir yeri mi ağrıyor diye düşünüyorum bazen
Merve2756 Leylamoms kuzum kesinlikle tutmuyor memeyi hickirark ağlıyor gözleri kapalı iç çekiyor ama sesiz sesiz .
Merve2756 Umut20 gayet derin uyuyor kuzum şuan . Ben de anlamadım ki . Bildiğin hickirark iç cekerek ağlıyor
Tibektas Merve2756 Allah kolaylık versin inşallah, rabbim sağlıklarını daim etsin onlarla bizi imtihan etmesin