Azrakumsal cnm bnm kızımda 3,5 aylık yan yatırıp elini tutup emzigi düştükçe verip uyuyordu ama 1 haftadır uyumuyor :((( 5 dk falan sürüyordu. Şuan kucagımda dik şekilde başını göğsüme yaslarak uymak istiyor ama taşınamıyorum uyutamıuorum yan yattığı zaman kucağıma kendini kaskatı yapıyor. Tabi bu noktaya gelene kdr baştan beri cok yöntem denedik mesela eskiden kucakta sallanmak istiyordu bir ara sadece yataga koyuyorduk sonra elini tutmamızı istedi şuan hiçbiri 😭 Atak döneminden mi acaba diyorum çünkü o kdr çabaya sadece 30 dk uyuyor :(