Kızlar 3 ay 12 günlük bebeğim var maşallah sağlığı yerinde elhamdülillah fakat Türkiye saati 7 Almanya saati 5 (Almanyada yaşıyoruz) ve daha yeni uyudu ne yapacağımı şaşırdım. Ne yaptıysam uyku düzenini oluşturamadım. Bişeyler biryerlerde eksik ama ben bunu bulamıyorum.Sizler nasıl başardınız. Bana lütfen bir yol gösterin. Annem Şuan yanımda salı günü Türkiyeye dönüyor ve bana burda yardım edicek kimse yok. Gece uykusuda aşırı önemli. Bu arada gündüzde uyumuyor. Acaba diyorum bir ağrısımı var doktor bakıyor herşeyi yolunda diyor napcam ben ben napcammmmmmmmm😭😭😭