Kızlar merhaba bebeğim daha 20 gunluk ve gaz sancısı aşırı olan bir bebek. Gaz sancısı a ne iyi gelır çok fazla sancı cekıp ağlıyor
. Bazen o kadar yoruluyrm kı geceleri emmesı için 2 saatte bir kaldırmam gerekirken yorgunluktan alarmları duymuyorum ve 3 3.5 saati buluyor emzirme arasında sureler. Sımdı oldugu gbı :(( aşırı moralım bozuluyor boyle oldugunda ama bebeğim de ağlamıyor 3 saat gevtıgınde. Kendımı yetersiz hıssedıyorm sizce cok buyuk problem yaratır mı bebegımım gece emmesı arasında 3 3.5 saat olması 😪