SNCK Tuba Tuba uuurken mi kesiyordunuz tirnagini ben uyurken kesiyorum ama cok kisa da kesmiyorum acir siye
Medusafer SNCK o risk hep var hep eldiven takamazsiniz ki kızım bu aralar gözleriyle oynamayı öğrendi elleri sürekli gözünde burnunda bence alistirmalisiniz ama tabi siz bilirsiniz
Mavismila SNCK 40 I cıkınca tamamen bıraktım ondan öncede arada bir çıkarıyordum ben bebeğimin elleri hep soğuk diye takıyordum meğersem zaten bebeklerde el ve ayağın vücuduna göre soğuk olması normalmiş 🤣🤣
h_yigit2 SNCK bizde 20 günlüktü çıkardık tırnaklarını kestik bir daha eldiven takmadık yüzünü ara ara çiziyordu ertesi gün geçiyor zaten.. ellerini parmaklarını motor gelişimi için tanıması lazım eldivensiz bırakın alışıyor bir müddet sonra biz 5 ay 16 günlük olduk bile💙💙
TugbaNil SNCK hiç takmadım bir tek doğumda hastanede taktım. Yüzünü çizdiği oldu ama 2 3 günde bir tırnak kestim, törpüledim. Ince motor kasları için ellerini kullanmayı öğrenmesi çok önemli bunu ne kadar erken keşfederse o kadar iyi.
Kbrackn SNCK 40ı ciktikdan sonra biraktim eldiven takmayi 1 kere yada 2 kere cizdi oda cok siddetli degldi dahada yapmadi eldivensiz takiliyoz bundan sebeb ellerini cok erken kesfetti