tari Merhaba hanımlar. Çocuğum perşembe günü 2. Ay aşılarını oldu. Cuma bir kez cumartesi bir kez kaka yaptı ve farklıydı. Dün hiç yapamadı. Meme reddi var gündüzleri bir aydır. Çok gazlı bir bebek çok zorlanıyoruz. Başına gelen var mı ?
Sewooo tari denkmi geldi bilmiyorum benimkide kabiz oldu 2. Ay asini 7 ocakta yaptirdim. Poposuna zeytinyagi surdum bir iki defa rahatlamisti bir saat surmeden😅
Sewooo tari kimyon kaynat icir iki uc kasik iyice süzmek sartiyla. Yarim cay bardagi hazir su bir cay kasigi kimyon bir tasim kaynat bir iki kasik ver annesi kalanida sen ic emziriyorsan. Bence ise yarar allahin izniyle