Kbrasahiinn06 Kızlar 6.ay için yazı yazılmış desteksiz oturur diye ama benim bebeğim oturamıyor daha bazıları da erken demişti bana sizin bebekleriniz ne zaman desteksiz oturdu aklıma takıldı