Merveeozdemi Lanet olsun bu egzamaya kaç defa tahlil yaptırdık hiç bir şey çıkmıyor. ( idrar, kan, alerji testi) bebeğimin yüzü kolları belli yerleri hep kızarıp kabuk bağlıyor ve bebeğimi rahatsız ediyor çok üzülüyorum bu duruma elimden birşey gelmiyor. Doktorumuz kortizonlu krem verdi e onuda çok kullanamıyorum ne yapacağım bilmiyorum. 3 aydır bu şekildeyiz. Oğlum şuanda 6 aylık oldu.