2 buçuk aylık kızım var. Dilinde pamukçuk çıkmıştı 1 aylıkken. Mikostatin verdi doktorumuz. 10 gün kullandım tamamen geçmedi. Ama sanırım ağrısı da yok emmesi güzel. Hala dilinin üzerinde parça parça koyu beyazlık var. Pamukçuk mu süt beyazı mı ayırt edemiyorum. Doktorumuz da pamukçuksa yapacak bişe yok karbonatlı suyla silip mikostatine devam et dedi. Nasıl ayırt edicem ? Ne kadar devam edecek? Aynı durumu yaşayan var mı ?