Elmiram43e canım en iyisi diye bişey olmuyor çünkü her bebeğe etki etmiyor herşey sen bebeğine hangisi iyi geldi onu anca deneyerek anlarsın ben sap simplex kullandım yanında bio gaia probiyotikle beraber çok etkisini göremedim tabi birde düzenli kullanılması gerekiyor özellikle probiyotiklerin şimdi gaz damlası kullanmıyoruz maflor probiyotiğe geçtik sizde gaz damlasının yanına mutlaka probiyotik kullanın bağırsak düzenleyici asıl probiyotikler çok faydalı oluyor