Merhaba arkadaslae uzun zaman oldu post paylasmayali cok mutsuz ve üzgünüm aslında neredeyse aglayacagim bundan 1 ay önce bebegimi kontrole gittik kafasinda ki bingildagi kapanmis dedi normal dedi her neyse bebegim emekliyor daha doğrusu sürünüyor ve sürekli başını bir yerlere vuruyor tv unitesini kaldiracaktik aslında ama olmadı maalesef yarina kaldi. Her neyse bugün bebegimin kafasinda bir cokkunluk vardi korktum eşime dedim bıngıldak gibi cokkun cok korkuyorum o sismis diyor ben çökmüş gibi diyom bilemedim bingildagi kapansada biraz yine cokkunluk kaliyor daha sonrami kapaniyor anlamadim cok koekuyorum ya yasayan varmi bebegimin hareketleri normal yatacaginda kontrol ettim yani yaptığı normal hareketleri yapiyor sürünüyor oyuncaklari inceliyor gülüyor bilemedim ya