Kendisinde ya da çocuğunda çölyak olan var mı?4.5 yaşında kızım 1.5 yaşında tanı kondu 3 senedir sıkı diyetteyiz değerleri negaife döndü çok şükür ama cok zorlanıyoruz artık. Herseyde gözü kalıyo yavrumun dayanamiyorum reklamlardan bıktım gördükçe soruyo coguseyin tadını bilmiyo oofff😭😭😭