Candyy Merhaba anneler mayıs da dogum yapyım ilk adetimi agustos ta oldum eylül de olmadım en son ekimde oldum ve bidaha da olmadım 3 ay oluyor böyle olmasu normal mi doktora gitmelimiyim ?
Esar Ben 40 dan Bi on gün sonra oldum. Şaşırdım ondan bir ay sonra sadece bir gün kan gördüm ve durdu sonrada görmedim hiç. Düzenle alakalı heralde.