Larenmerve
Arkadaşlar iyi akşamlar kızım altı aylık Daha önce göz doktoruna götürdüm göz kanalları tıkalı olabilir Çapaklanmalar ondan odur bir yasına kadar geçmezse göz kanalları ufak operasyon ile açılır demişlerdi Bugün çok fazla kızardı akşam altıdan sonra doktorun verdiği damlayı damlattım biraz düzelir gibi oldu böyle bir şey yaşayan var mı