Gunesay normal bence yaa, eskiden geceleri uyandırıyorlar miydi bizi? Genelde eskiler hep bebeklerinin iyi uyuduğunu, uslu olduğunu söylerler. Sürekli bebegi uyandırıp besleyerek uykusunu alt üst ettigimizi düşünüyorum ben. Bazen büyüklerin sözünü dinliyorum (isime geldiginde) 😂