Dertlenme canım doktor bir sıkıntı yok dediyse için rahat olsun. Elbet yürür çocuğun birşeyleri erken yapması başarı olarak görülüyor hep ne alakaysa. Her bebek gelişiminde farklı şeylere yönelir ilerler belki senin bebeğin de başka bebeklerin daha 14aylıkken yapamadığı şeyler yapıyordur şuan. Sen evladına odaklan sevgini eksik etme birgün sana koşar adım gelecek🥰