dilara92 doğduğu gece 4 saat gaz sancısından uyumadı oğlum, 10-11 saat uyumayasını normal kabul ediyorduk. 7. Aya kadar uyumadık. 3 saat kesintisiz uyudugumuzda neyi var bu çocuğun diye korkardım. 40’onda düzelir, 3 aylık olsun, 6 aylık olsun…. laflarına inanmayalı bırakalı çok oldu. Ne zaman ki bebeğimin gaz sancıları bitti ve doğru uyutuluş şeklini öğrendim, emzik hariç destekleri bıraktık o zaman uyumaya başladık ikimizde. Arkadaşımın oğlu doğduğundan beri emer saatlerce uyurdu. Destekli uyuduğu halde bir kez emip sabahı ederdi. Bence nasıl başlarsa öyle gidiyor. Erken önlem almak lazım.