Cerenizm3 atak dönemi olabilir, diş çıktı mı diş olabilir, bi yeri ağrıyor olabilir. calpol verin bir kaşık bakalım. biberon reddi olmaz geniş delik zaten demişsiniz. mamadan da kaynaklı değildir bence. bi okuyun üfleyin, cin suresini açın YouTubedan nazar olabilir. yani sebebi çok. bizde 4.ay atağından beri çekiyoruz mama reddini çok zor biliyorum. inşallah uzun sürmez sizin🍀