Elifnazli Merhaba 15 gün oldu hastaneden çıkalı neredeyse her gün otribebe ile burnunu temizliyorum ama faydası yok hala tıkalı ne yapa bilirim başka öneriniz varmı nefes almakta zorlanıyor ne yapacağımı şaşırdım
BiAnne Elifnazli benim oğlumda da oluyo du serumfizyolojik ağır gelir bebeğinize tavsiye etmem ama onun bi değişi var bende tuzlu su karışımı ondan aldım bata rahatladı oğlum 2 3 günde bir yapıyorum ben isterseniz resmini atabilirim
Umutkusu Elifnazli serum fizyolojik sıkın aspiratör ile çekmeyi çok önermiyorlar. YouTube da doktorların videoları var çok güzel ablatıyorlar serum fizyolojik kullanımı ile ilgili. Ben de bir kullanıcının önerisi ile Osman gönlüalın videosu ile tam olarak öğrenip rahatlamıştım
_prens_prenses_annesi Elifnazli serum fizyolik ise yarıyor ev kuruyor ne kadar dikkat etmekte i yüzden kullanıyorum sabah akşam mutlaka yapmaya özen gosteriyorum bende
hasaneymen Bebegim 7 aylik temizleme yapmsam bile serum fizyolojik sıkıyorum gün icinde faydasi oluyor birde odadaki havanin nemlendirilmesi gerektigini biliyorum
hasaneymen BiAnne bence bi arastirin serum fizyolojik ne iceriginde ne var yanlis bilgi vermeyelim isterseniz bi zarari olsa doktorlar önermez ayni zamanda göz kulak temizligide yapiliyor serum fiyolojik tuzlu su karisimi bilmenizi isterim 7 aydir kullaniyorum 😉
hasaneymen Umutkusu Osman Gönülal i bende takip ediyorum ay ay takip etmenizi tavsiye ederim güzel bilgiler veriyor ayni zamand canli yayinda yapiyor
antikoalababy Ben annesütü damlatıyorum her iki deliğine öyle yumuşatıp burun aspiratörü ile çekiyorum . Tamamen açılıyor 🌸 denemenizi tavsiye ederim
Uveecim Bebeği yan yatırıp şırınga ile tazyikli serum sıkıp temizleme yöntemine bakabilirsiniz. Tüm genzini temizliyor aspiratör uçtakileri çekiyor sadece. Youtube da serumla bebek burnu temizleme diye aratırsanız videolarda güzelce gösteriyorlar yöntemi.
BiAnne hasaneymen zararlı derken o manada demedim canım bebek daha küçük omdan dedim yoksa tabimi faydasını gören çok 🙏🏻
Umutkusu hasaneymen takip ediyorum sağ olsun sorularımın da yanıtladı hep. Oğlumu görmese de o bizim doktorumuz oldu🌸
nlfrtna Odayı nemlendirmek çok işe yarıyor buhar makinası kullanabilirsiniz. Ben genelde günde bir kere temizliyorum burun aspiratörü ile hatta bazen sabah akşam 😔🤗
hasaneymen BiAnne canim dedigimi yanlis anladiniz sanirim ikimizin dedigi ters düstügü icin yanlis bilgi olmasin die arastirin dedim ne kullandiginizi bilmiyorum burda hepimiz bildigi edindigi tecrubeye gore yardimci olmaya calisiyor calisiyoruz birbirimize yanlis anlasilma olmasin canim
hasaneymen Umutkusu saqolsun bizim de oyle videolarindan cok bilgi edindim oglum kendi doktorundan cok onu duyuyor