Anne karnında etrafında su, kese ve organlar tarafından sarılıydı şimdi cidden boşlukta o yüzden sıçrıyorlarmış
ben duyduğumda çok üzülmüştüm
Sonra düşündüm bizim rüyalarımızda düştüğümüzü görmemizin sebebide bu olabilirmi acaba taaa anne karnından bilinç altında kalan birşeymi diye
neyse konuyu dağıtmayayım ☺️
Benimkide asla kundak kabul etmedi
Mevsimine göre bir örtü örttüm üstüne hep kolları örtünün üzerinde kalacak şekilde birde müsaitsem bir elimi üzerine koydum mümkün olduğunca
2-3 ay civarı düzeliyor
bebeğiniz şu an 4.trimester da dünyaya adapte olmaya çalışıyor 3.aydan sonra iyice alışmış oluyorlar