Bizimde doğum günümüz 20 şubat bizde 5 gün once memeyi bıraktık.Bi sabah uyandik ve gecesinde sürekli uyandigi için hem kendi sinirli uyandi uykusunu alamadığı için hemde ben yorgun uyandım ve hemen kalktık siyah bant yapıştırdım sonra kahvaltısını yaptı emmek istedi gösterdim bak canim aciyor hadi gel odana gidelim bi sürprizim var dedim oynamaktan sıkılıp kaldırdığımız oyuncaklarını çıkardık oyalanmak sonra öğlen uykusunda bi dus aldırıp yoğurt yedirdim ve ayagimda sallayarak konuşarak uyuttum gece de yine kalktı yine bakti bant var bu sefer de su içti uyudu sut içti uyudu ilk gün böyle geçirdik diğer gün biraz daha azaldı isteği simdi hiç gece istemiyor yine bi kere uyanıyor sut icip yatıyor bant yöntemi belki hoşunuza gitmeye bilir ama bizim tercihimiz bu yönde oldu