glsmozkn Merhaba güzel anneler bebegim 10 günlük normal doğum yaptım 3 dikişim var hala makatımda yoğun bir agrı var daha ne kadar acıyacak hiç yaşayan varmı ve hala tuvaletimi tutma hissim eskisi gibi güçlü değil korkmaya başladım artık
Aselduru88 glsmozkn 27 dikisim var zor doğum oldu öyle zordu ki bebeğim bile kuvezde kaldı düşün yani 1 ay idrarimi tutamadım şuan geçti
Humi glsmozkn hayirli olsun oncelikle. Benim dikis agrilarim 30-35 gun hafifleyerek hissettirdi kendini hala arada bi tanesi sizlar 8 bucuk ay oldu. Benim uc bi ornek sizinde olucak degil yanlis anlamayin. Tuvaletiniti ilk zamanlar tutamazsiniz normal bu durumda. 1 haftaya gecer. Yavas yavas toparliyor vucut
glsmozkn Aselduru88 nasıl yani hem normal doğum hem de 27 dikiş anlamadım gerçekten 😧 tamamen kestiler galiba
Humi Aselduru88 bi yanlislik olmasin 27 dikis olmasi icin cok cok buyuk bir alan yirtikmasi lazim. Max 7-10 tane falandir oda maksimum
Aselduru88 Humi bebeğim kuvezde kaldı zor doğumdan dolayı kalbi durdu seseryan ekibi toplanana kadar bebeği kaybederiz dediler ve sonuç 27 dikişle çıktı doğurdum 14 gün kuvezde kaldı kızım
Aselduru88 Humi ve suandada rahim sarkmasından dolayı ameliyat olucam yaşadıklarımı anlatamam psikolojim alt üst.
Humi Aselduru88 yaa oyle demeyin nolur dunya tatlisi bir bebek dunyaya getirmissiniz. Biraz sikintili olmus ve olmaya devam ediyor ama gecicek 🙏 sanirim birazda cok isin ehli olmaya doktora denk gelmissiniz cok uzuldum