Musmutlu ne güzel demişsiniz, herkes muhakkak söyleyecek eleştirecek bir şey buluyor hepsini dinlemeye kalksak gerçekten çocuklu hayat geçmez insan çocuk yaptığına pişman olur nerdeyse.. en güzeli kulakları tıkamak ve anneliği olması gerektiği gibi, SALT İÇGÜDÜ İLE YAPMAK...herkesin dediii doğru olsaydı herkesin evladının da bir örnek olup çıkması gerekir ki bundan saçma bir düşünce olamaz..