Kızım 2 yaşında ve orzax ım balık yağını kullanıyorum doktora sorup başladım ilk günler düzenli verıyodum ama buzdolabında tuttuğum içim bazen unutuyorum soguk oluyor diye vermıyorum ama kaka yapıyodu hatta rahat yapıyodu onu içtiğinde genelde çorba türü beslenmemiz var bizim ama benim kızım çoğu seyi çiğnemeden yuttugu için genelde kabız gibi tuvaletini zor yapıyodu balık yağı faydabile verdi kolay oluyo ama gece kaka yapmadı hiç uyurken falan